dilluns, 26 de novembre del 2007

viatge al sur!





I es que després d'una setmana amb neu, em passat un cap de setmana cap al sud! em llogat un cotxe i juntament amb l'Aleix i la Morgane em conduit sis hores cap a Boston. Em comprovat com la neu estava aturada a la frontera!!! I Boston ens tenia preparat un finde asolieat, com l'hem disfrutat! i em pogut veure un munt de coneguts. Els sureños ens han acollit molt be, i també el Martí i la Mar amb qui em compartit bones estones esmorzant. La ciutat és un encant, es respira història! i tant el campus de Harvard com el MIT són sorprenents, quanta saviesa! M'ha fet pensar en tota la gent que estem fora, fent estades, doctorats, pos-docs, som un bon grapat visquent lluny de casa, adaptant-nos a noves formes de vida i molts en vistes a una tornada, d'altres ja plenament abduits en el nou país.

Ara, ja n'hi ha prou de tantes cançons nadalenques, llumetes i consumisme a un mes vista de nadal i dels tamanys de les hamburgers. A tot arreu es respira abunància i derroche!

Diumenge al vespre vem tornar al blanc Montreal, contents de tornar al nostre poblet!

i aquí continua nevant, ara neva molt, però que molt!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Sopar persa segona part

Sopar persa segona part

Sopar Persa

Sopar Persa

L'edifici del laboratori del Mateu

L'edifici del laboratori del Mateu
Duff building

La city city

La city city

Mapache al centre de la ciutat

Mapache al centre de la ciutat

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Montreal des de Montroyal

Montreal des de Montroyal
primera foto 50507

Despedida Nanos

Despedida Nanos
Romeria al Matagalls 210407