diumenge, 15 de novembre del 2009

Schwarzwald, la Selva Negra!


Aquest cop ens em mogut en cotxe de lloguer. Ja ho tenim optimitzat. Divendres anem a buscar l'Èlia a la guarderia, despres anem el cotxe, visita a l'IKEA i l'endemà ja tenim el cotxe a punt per marxar a explorar un altre racó d'aquestes terres. I tornem el cotxe a l'aeroport, on les botigues encara estan obertes per comprar un bon sopar! Aquest dissabte ens em endinsat a la Selva Negra, un parc natural de 100 km de llargada situat al sud d'Alemania i a una hora només de Zurich. Em descobert una xarxa impressionant de camins aptes per fer raquetes a l'hivern i anar amb bicicleta a l'estiu. Em pujat al Feldberg (1493m) seguint un camí molt senyalitzat i a la carena hi havia força vent.


La vista dels alps ja nevats ens ha acompanyat tota la carena. Hi ha un pic que apareix aïllat, majestuós, i creiem que és el Monte Rosa. Aquesta vista també la tenim desde el parc del costat de casa. I desde molts punts de la ciutat també es poden veure les montanyes. És un bon teló de fons! De baixada em passat per enmig del bosc i ens em creuat amb un munt de gent que feia la passejadeta de la tarda. Amb el cotxe ens em perdut per les carreteretes i vist poblets en valls molt i molt entranyables. Una zona per anar explorant.


2 comentaris:

Stephanie ha dit...

hola famila! que guay de tenir noticies de zurich! sembla que esteu tot be arrivat i ja installat! m'en alegro molt de saber-lo! un peto a tothom!

Berta ha dit...

no sabia que Schwarzwald és només a 1h en cotxe! realment té uns relleus força suaus i aptes per a nens.....segur que ho aprofitareu una bona temporada!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Sopar persa segona part

Sopar persa segona part

Sopar Persa

Sopar Persa

L'edifici del laboratori del Mateu

L'edifici del laboratori del Mateu
Duff building

La city city

La city city

Mapache al centre de la ciutat

Mapache al centre de la ciutat

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Montreal des de Montroyal

Montreal des de Montroyal
primera foto 50507

Despedida Nanos

Despedida Nanos
Romeria al Matagalls 210407