dilluns, 23 de novembre del 2009

Wanderweg

El dissabte l'he aprofitat per anar a veure un mercat de verdura fresca on he pogut veure parades de bon embotit, pa artesà, pasta fresca, peix i moltes altres coses nyami, nyami. Cal però no entretenir-se en arribar-hi perque a les dotze ja comencen a recollir les parades. Despres amb l'Èlia em agafat un petit funicular a Seilbahn RigiblickAddress:enfilat i em tingut una bonica vista de la ciutat i em descobert tot d'horts urbans i un bosc agradable per passejar. Mentrestant, el Mateu es recuperava de la febre.


I diumenge em decidit agafar altre cop el transport public i seguir unes de tantes rutes que proposa la web turistica de suïssa (myswitzerland) que oferix una sortida per cadascú i et porta a descobrir bons racons a mà de trens, tranvies, funiculars i autobusos. Aquest cop em fet la ruta Forch-Pfannesntiel-Mannedorf; boscs, prats, miradors, gent amb bici, gent a cavall, gent passejant, i això que el dia no acompanyava tant!. Ara ja em entés com funcionen aquí les indicacions per la montanya, tot són camins de baldoses amarilles i no es pot perdre de vista el Wanderweg. Per cert, a l'hora de dinar em tingut la grata sorpresa de topar-nos amb un restaurant amb uns bratswurs de por, i perque no anavem bè de temps, que si no una fondue......la propera vegada ja matinarem més! També em tantejat la motxilla per l'Èlia. L'ha ignagurat amb una dormida llarguíssima, hi està a gust!










2 comentaris:

Berta ha dit...

que petitona que se la veu....dins la motxillota! jajaja....d'aquí a quatre dies traurà els braços per dalt i t'estirarà els cabells o les ulleres!sobretot si és un bitxet!

Berta ha dit...

per cert, ja heu provat l'ovomaltine??? la mena de colacao que no és de xocolata i que és més sa? i la fanta que és d'una altra marca, molt típica d'aquí....no recordo el nom.....
què prefereixes coop o migros.....juasjuasjuas.....ens hem de posar al dia i ens has d'explicar tots els secretets de la societat suïssa des del punt de vista dels catalans!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Auto foto quan encara no tenia vida social!!

Sopar persa segona part

Sopar persa segona part

Sopar Persa

Sopar Persa

L'edifici del laboratori del Mateu

L'edifici del laboratori del Mateu
Duff building

La city city

La city city

Mapache al centre de la ciutat

Mapache al centre de la ciutat

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Habitació del Mateu a la rue Wolfe

Montreal des de Montroyal

Montreal des de Montroyal
primera foto 50507

Despedida Nanos

Despedida Nanos
Romeria al Matagalls 210407